lørdag 9. august 2014

My office

Heihei:) Vil slenge meg på NIB-konkurransen, sånn i siste liten - sjølvsagt. Å vise fram kontoret mitt går bra i desse dager, då her er litt ryddig (les:sommarferie). Vanlegvis bugner det over av rettebunker og andre hobbysyslar (eg har visst sommarfri frå hobbysylar også i år). Når sant skal seiast, så er ikkje kontoret mitt alltid på kontoret, men som regel ved kjøkkenbordet eller i soffaen. 

Det er litt sånn usymmetri og tilfeldigheiter som inspirerar meg i arbeidet, difor er stylinga som den er;) Eg elsker å kike ut av vinduet når eg arbeidar, der går eit og anna rådyr forbi i ny og ne.

Når det gjeld sånne tekniske duppedingsar som eg ikkje heilt kva heiter, så heng dei på veggen på boda. 100 % skjult.

GOD HELG!






1 kommentar:

  1. For et kult, retro, kontor du har! :D
    Klem fra Lite hi

    SvarSlett