onsdag 1. januar 2014

Eg - ein bloggar i 2014?

Eg og den store munnen min.. Seint seint seint om natta på nyttårsaften, var vi på det djupe plan og la store planar for året vi var i ferd med å tre inn i. Innimellom lovnadar om gull og grøne skogar (kor tid får vi snøv btw?) ploppa det ut av meg at eg skal vere superflink til å gå på fjellet! Ja, eg skal gå så mykje på fjellet at eg tilslutt kan droppe å gå, men jogge istadenfor. Og eg joggar vel ikkje. Det skjer ikkje. Men i dag våga eg ikkje anna enn å ta på meg joggesko og tok ein frisk GÅtur på det lille fjellet bak leiligheita mi. Eg surpa meg fram gjennom gjørme og myr og nådde toppen (ikkje så mykje drama, fjellet er jo superlite, men så har eg også ein superdårleg kondis..) Men no spora eg skikkeleg av her i skrivinga mi, for dette innlegget handlar ikkje om verken fjell eller kondis eller gull. Det handlar om at eg burde tørke støv av blogger-kontoen min og starte på ny med bloggen. No har livet roa seg desidert ned etter at eg byrja å betale på studielånet og flytta heim til Sunnmøre, så eg anar ikkje kva eg skal publisere liksåååm. Men sidan det er 1.januar og allting, dagen der vi sit med blanke ark og nyspissa blyantar og ein blank kalender og dette våset vi alle let oss fascinere av, så kan dette også vere dagen eg bles litt tryllestøv på SNURREVIPP-bloggen?..
HELLO 2014 - let´s start!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar