mandag 27. januar 2014

DIY-sengegavl

Eg har brukt litt tid på å fundere på kva slags sengegavl eg skal ha, for gavl må til. Gavl er i vinden. Og sjølv om eg verkeleg prøver å ikkje slenge meg på trender, så har ideen om ein sengegavl berre sett seg i hovudet mitt. Valet har stått mellom ein polstra gavl eller ein plankegavl å´la naustveggen til bestefar. Eg kom fram til at eg kan først ha ein plankegavl sidan det kostar 0 kr og tek 1 time å lage. Det passar bra akkurat no, sidan lommeboka er tom. Den polstra er litt meir hovudbry og den krevjer litt meir materiale. Så kanskje det blir eit prosjekt til sommaren..


Trass skeivheiter og eit veldig røft uttrykk, er eg nøgd med gavlen min. Den gjer såå mykje for rommet!  Rommet er endå litt for sterilt og kjedleg, men eg må bo meg litt til før eg klarer å gjere noko meir.. Det trengst noko på veggen, samt symmetri rundt senga (treng to nattbord) og eit teppe vil gjere gjer susen. Og mykje stæsj til senga, av type Hallvor Bakke stil. Sengeteppe, saudeskinn, 1000 puter.. Ahh, gi meg litt tid berre, så blir dette så lekkert så lekkert :D




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar