fredag 28. juni 2013

Leilighetsprosjekt

Det var her ein dag eg seriøst kom over ei OK leilighet. Eg bydde litt på den, men la prosjektet litt dødt, eg bydde på ei anna leilighet og den selgaren kom med ei endå betre leilighet som kosta pittelitt meir pengar (eit tal med 5 nullar er kanskje ikkje pittelitt da, men).. Eg berre slo til. Dette var nemleg den einaste leiligheita i området som hadde utsikt (i 2 av 4 vindauge....),  den var i toppetasjen (2.etasje) og den hadde balkong. Eg berre: eg tek den! Mitt største impulskjøp nokongong! Heilt sjukt. I løpet av mine 3 veker som "huseigar" har tankane gått til kjøkenløysningar, bad, kvitevarer og så vidare. Eg har vore innom byggeplassen ein gong eller to i veka, eg er kanskje litt veeel nysgjerrig på mitt lille krypinn som blir ferdig i november.. Men her kan de sjå utviklinga dei siste tre vekene:








No har dei byrja å legge bordkledning.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar