søndag 29. april 2012

POLAROID

Noko som berre må nemnast i dag er at sola skin og at himmelen er skyfri og blå. Snøven som kom i går er i ferd med å smelte. På verandaen ser vi spor etter bakepulverbombene vi laga i går. I går var verandaen nemleg dekka av snøv, men det er den ikkje i dag...
Eg sjekka om bilen starta i stad og lot bilen gå ei lita stund medan eg høyrte på radio og hadde på meg solbriller. Eg veit ikkje kvifor eg råna i stillegåande modus, når eg kunna sett bilen i gir og køyrt ei rånerunde. haha. Enkelte ting kan berre ikkje forklarast. Kanskje fordi bensin er dyrt? Eg veit ikkje kvifor eg brukar å koke kaffi og gløyme å drikke den heller. 

 Verdas finaste kort som eg kjøpte i New York. Polaroidbiletekort.

 Polaroid er litt kult. Men sikkert altfor dyrt til at eg vil investere i eit kamera;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar